Waarom kiezen voor een VEB Erkend Beveiligingsbedrijf?
- ✔Support op afstand
- ✔Service van A tot Z
- ✔Gespecialiseerd Inbraakpreventie en Telefonie
Er zijn nogal wat aanbieders als het gaat om de aanleg van alarminstallaties, het opvolgen van alarmeringen en/of het bewaken van eigendommen of objecten. Hoe weet u dat u het juiste beveiligingsadvies heeft ontvangen en dat het beveiligingsbedrijf goede kwaliteit of diensten levert?
Welke beveiliging er ook nodig is, een VEB Erkend Beveiligingsbedrijf voorziet u van vakkundig advies en realiseert een correcte uitvoering van de gekozen beveiligingsoplossing.
Kwaliteit via de vakman:
Als bewijs van vakbekwaamheid ontvangt u na oplevering van uw alarminstallatie een kwaliteitsdocument. Dan weet u dat het goed zit, want alleen een VEB Erkend Installateur kan dit document afgeven. Vraag hier dus om!
Eisen van verzekeraars:
Een verzekeraar kan extra beveiligingsmaatregelen eisen, alvorens een inboedel of de bedrijfsinventaris en goederen te willen verzekeren tegen diefstal en/of inbraak. Een VEB-certificaat wordt door vrijwel elke verzekering erkend als bewijs van een goede beveiliging.
Kwaliteitsinspectie:
De VEB controleert haar leden op kwaliteit. VEB Erkend Beveiligingsbedrijven krijgen jaarlijks een inspectie/kwaliteitsbegeleiding.
Eén aanspreekpunt:
De VEB leden voorzien in een totaal beveiligingspakket met één aanspreekpunt: de vakman. Zo richt het VEB Erkende Installatiebedrijf zich op elektronische-, bouwkundige- en organisatorische maatregelen, alsmede op reactie c.q. opvolging, compartimentering en meeneembeperkende maatregelen.
